vineri, 23 noiembrie 2007

WTF is Amy Winehouse ??

Ce inseamna sa ai PR .. frateee ! In ultimele luni toata lumea aude si citeste despre Amy Winehouse. Cica e o drogata, o betzivanca, samd..

Tipa mai si canta, dar o doare undeva de public si de fani..

Ce a facut recent? Am gasit pe un blog un clipuletz cu tanti Amy cand trage o liniutza chiar pe scena, in timpul unui concert ..



Cica-si tine drogurile in par :))

Precum ziceam si la inceputul postului, ce inseamna sa ai PR si sa lucrezi si cu o casa buna de discuri. Oricine ai fi, orice ai face ti se promoveaza si mersu` la wc daca se poate.

Din punctul meu de vedere Amy asta = 0 (chiar zero barat) ! Nu inteleg si nu am inteles niciodata cum cineva poate sa aprecieze un astfel de "artist". Se vede clar, in filmuetul de mai sus ca ea nici macar nu canta, mai mult cei din backing vocals ii fac si ei treaba ..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nicole.....esti idolul meu.....te iubesk enorm.....iti scriu de la mii de km departare pt k meriti k imi esti atat de draga. esti frumoasa inteligenta si fff sexy. tine-o tot asa! bravo!

Anonim spunea...

esti f tare.....te iubesk enorm.