vineri, 23 noiembrie 2007

Unde-si tine Gutza banii :)

Articol in Libertatea:

'Se poarta alb!'. Asa le-a spus manelistul Nicolae Guta angajatilor de la Hyundai atunci cand a intrat in show-room-ul dealerului auto si a insistat sa cumpere singurul exemplar 'Santa Fe' disponibil. Potrivit unui martor ocular, Guta a venit cu aproape 40.000 de euro indesate in buzunarele interioare ale sacoului si a insistat sa plece acasa cu jeepul, in aceeasi zi.

Imaginati-va, de acum incolo, daca-l vedeti pe Gutza pe strada, cum arata haiele lui pe interior :))

Totusi, cica la dealerul de masini nu se putea face plata in valuta, asa ca artistul a mers sa schimbe banii.

Mi-l si imaginez pe Gutza la casa de schimb valutar, scotand din buzunare 40.000 eur si dandu-i la schimbat, zic eu "casa de schimb", pentru ca el zice "Nu am incredere in banci"

“Ce e-n mana nu-i minciuna”, isi scuza manelistul gestul de a varsa pe biroul dealerului auto aproape 40.000 de euro pentru a-si cumpara “masina de iarna”. “Nu am incredere in banci. De ce sa scot din cont cand aveam banii la mine, stransi in seiful personal. I-am dat in doua "reprize": jumatate au incaput in sacou, iar cealalta jumatate i-am avut pusi intr-o punguta, in mana”, ne-a povestit Nicolae Guta.
:)) Ce-nseamna sa-ti rimeze numele cu "minte de maimutza" !

Niciun comentariu: